OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 

Objednat svoz zařízení kurýrem DPD - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Počítače
 

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej na naší provozovnu.

Po odeslání požadavku budete námi kontaktováni a budou vám sděleny veškeré potřebné informace.

 

V případě oprávněné reklamace je přeprava k nám a zpět ZDARMA, více informací naleznete v Reklamačním řádu.

V případě objednávky svozu na opravu (mimo reklamaci) účtujeme minimální část nákladů na přepravu (služba DPD sběrný balík, DPD private balík). Účtujeme v průměru pouze 70% vzniklých nákladů na přepravu u DPD, které nám při přepravě balíku s PC u přepravce vzniknou.

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady).

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.