Nepropásněte výhodné nabídky a sledujte zajímavé akční banery na úvodní straně eshopu ... GTA 5 nebo Kingdom Come k PC jako DÁREK :-)

AKCE od 29. 9. 2020 do 31. 10. 2020 - VEŠKERÉ PC SESTAVY ZLEVNĚNY až o 3000 Kč !!

OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení kurýrem DPD - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Počítače
 

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej na naší provozovnu.

 

důležité informace k uplatnění reklamace:

 

V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.

Možnosti vyřízení reklamace:


1) Využití námi nabízeného svozu DPD ZDARMA v případě reklamace (doporučujeme)

Společně se zbožím k nám zašlete kopii faktury (číslo faktury nebo číslo objednávky postačí) a vždy uveďte popis závady do poznámky v objednávce svozu na reklamaci.

V případě, že nebude v objednávce svozu na reklamaci uveden popis závady, nebude svoz realizován. Je potřeba vědět, z jakého důvodu k nám PC dorazilo.

reklamace-navod

SVOZ DPD KURÝRA LZE OBJEDNAT PO KLIKNUTÍ NA ODKAZ:

OBJEDNÁVKA SVOZU na REKLAMACI

 

Zboží je nutné řádně zabalit, balík není nutné popisovat adresami - kurýr si přiveze etiketu s dodací adresou a etiketu KŘEHKÉ !!

Balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr DPD a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou.

Produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit samozřejmě nic nebudete.

+ čtěte níže důležité doplňující informace

 


2) Zboží k nám na reklamaci zašlete vlastní dopravou (Česká pošta, apod.)

V případě, že nevyužijete náš svoz na reklamaci, vždy k PC přiložte předvyplněný Reklamační protokol s popisem závady a zpáteční adresou a telefonním kontaktem. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde:

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

Řádně zabalené zboží zašlete na adresu:

Compík s. r. o. - REKLAMACE

Na Jihu 524

506 01  Jičín

+ čtěte níže důležité doplňující informace

 


PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně !!) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout.


 

DŮLEŽITÉ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). V případě svozu na opravu účtujeme pouze část nákladů vzniklých přepravou u DPD, zpravidla 300 Kč s DPH za dopravu k nám a zpět (2 x 150 Kč).

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často "rozhozené" nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.).

Zboží na reklamaci (opravu) je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. I přes naše opakované upozornění nám stále zákazníci zasílají velmi nevhodně a nedostatečně zabalené zásilky (PC volně v krabici bez výplní, apod.). V takovém případě nemůžeme zaručit kladné vyřízení reklamace na poškozeném balíku u přepravce DPD a pochopitelně ani my nemůžeme uznat reklamaci na reklamovaném zboží, pokud je poškozeno přepravou.

UPOZORŇUJEME, ŽE NEODPOVÍDÁME ZA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ !! Natož, pokud je často velmi nedostatečně zabalené.

 

Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.

ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!

TAKTO NA REKLAMACI SKUTEČNĚ NE !! :

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.