Nepropásněte výhodné nabídky a sledujte zajímavé akční banery na úvodní straně eshopu ... GTA 5 nebo Kingdom Come k PC jako DÁREK :-)

Vážení zákazníci, moc nás těší Váš velký zájem o nákup PC. Prosíme moc o trpělivost při vyřizování objednávek, snažíme se, jak to jen jde ;-) Děkujeme, Compík.cz

Výdej objednávek a provoz ESHOPU NEPŘERUŠEN ! Vzhledem ke značnému vytížení Vás prosíme o emailovou komunikaci

OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení kurýrem DPD - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Počítače
 

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej na naší provozovnu.

 

důležité informace k uplatnění reklamace:

 

V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.

Možnosti vyřízení reklamace:


1) Využití námi nabízeného svozu DPD ZDARMA v případě reklamace (doporučujeme)

Při objednání svozu na eshopu do poznámky v objednávce vždy uveďte popis závady + číslo objednávky (nebo číslo faktury) zakoupeného zboží.

V případě, že nebude v objednávce svozu na reklamaci uveden popis závady nebo číslo objednávky (faktury), nebude svoz realizován. Je potřeba vědět, z jakého důvodu k nám PC dorazilo a o jaké zboží se jedná.

reklamace-navod

SVOZ DPD KURÝRA LZE OBJEDNAT PO KLIKNUTÍ NA ODKAZ:

OBJEDNÁVKA SVOZU na REKLAMACI

 

Zboží je nutné řádně zabalit, balík není nutné popisovat adresami - kurýr si přiveze etiketu s dodací adresou a etiketu KŘEHKÉ !!

Balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr DPD a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou.

Produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit v případě oprávněné reklamace samozřejmě nic nebudete.

+ čtěte níže důležité doplňující informace

 

 


2) Zboží k nám na reklamaci zašlete vlastní dopravou (Česká pošta, apod.)

V případě, že nevyužijete náš svoz na reklamaci, vždy k PC přiložte předvyplněný Reklamační protokol s popisem závady a zpáteční adresou a telefonním kontaktem. Dále pak kopii faktury nebo uvedení čísla objednávky či faktury. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde:

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

Řádně zabalené zboží zašlete na adresu:

Compík s. r. o. - REKLAMACE

Na Jihu 524

506 01  Jičín

+ čtěte níže důležité doplňující informace

 


PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně !!) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout. Taktéž společně s vyplněným Reklamačním protokolem a uvedením čísla objednávky (faktury).


 

DŮLEŽITÉ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). V případě svozu na opravu účtujeme pouze část nákladů vzniklých přepravou u DPD, zpravidla 300 Kč s DPH za dopravu k nám a zpět (2 x 150 Kč). Před zasláním zboží na reklamaci doporučujeme provést zálohu dat, za případnou ztrátu neručíme.

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často "rozhozené" nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.).

Zboží na reklamaci (opravu) je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. I přes naše opakované upozornění nám stále zákazníci zasílají velmi nevhodně a nedostatečně zabalené zásilky (PC volně v krabici bez výplní, apod.). V takovém případě nemůžeme zaručit kladné vyřízení reklamace na poškozeném balíku u přepravce DPD a pochopitelně ani my nemůžeme uznat reklamaci na reklamovaném zboží, pokud je poškozeno přepravou.

UPOZORŇUJEME, ŽE NEODPOVÍDÁME ZA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ !! Natož, pokud je často velmi nedostatečně zabalené.

 

Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.

ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!

TAKTO NA REKLAMACI SKUTEČNĚ NE !! :

 

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.