Nepropásněte výhodné nabídky a sledujte zajímavé akční banery na úvodní straně eshopu ... GTA 5 nebo Kingdom Come k PC jako DÁREK :-)

KE KAŽDÉMU HERNÍMU POČÍTAČI ZDARMA WINDOWS 10 PRO nebo WINDOWS 11 PRO. Nevíte si rady s výběrem PC? Sdělte nám cenovou relaci a rádi pomůžeme vybrat to nejlepší.

POZOR ! PC hra k hernímu počítači v hodnotě nad 13.990 Kč při zadání kódu do poznámky v objednávce - "RDR2" pro Red Dead Redemption 2 ... nebo "FC6" pro Far Cry 6. Akce platí od 24. 5. 2023 do 31. 5. 2023 a nelze kombinovat s jinými dárky či akcemi.

OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení (počítače) kurýrem PPL - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Počítače
 

Objednejte svoz Vašeho NEFUNKČNÍHO POČÍTAČE pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce PPL a přiveze jej na naší provozovnu.

 

důležité informace k uplatnění reklamace:

 

V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu. 

 

MOŽNOSTI VYŘÍZENÍ REKLAMACE


1) Využití námi nabízeného svozu PPL ZDARMA v případě reklamace počítače (doporučujeme)

Při objednání svozu na eshopu do poznámky pro prodejce vždy uveďte popis závady + číslo objednávky (nebo číslo faktury) zakoupeného počítače.

SVOZ PPL KURÝRA LZE OBJEDNAT PO KLIKNUTÍ NA ODKAZ:

OBJEDNÁVKA SVOZU na REKLAMACI

 

Zboží je nutné řádně zabalit, balík není nutné popisovat adresami - kurýr si přiveze etiketu s dodací adresou.

POSTUP, JAK SPRÁVĚ ZABALIT ZÁSILKU - ČTĚTE POZORNĚ !!

Balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr PPL a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou. 

Produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit v případě oprávněné reklamace samozřejmě nic nebudete. 

DŮLEŽITÉ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware. V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). Před zasláním zboží na reklamaci doporučujeme provést zálohu dat, za případnou ztrátu neručíme.

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. "rozladěné" nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.).

Zboží na reklamaci (opravu) je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. Každá zásilka musí obsahovat adekvátní výplně a deformační zóny. I přes naše opakované upozornění nám stále zákazníci zasílají velmi nevhodně a nedostatečně zabalené zásilky (PC volně v krabici bez výplní, apod). V takovém případě nemůžeme zaručit kladné vyřízení reklamace na poškozeném balíku u přepravce a pochopitelně ani my nemůžeme uznat reklamaci na reklamovaném zboží, pokud je poškozeno přepravou.

Veškeré zásilky po přijetí od přepravce řádně zkontrolujeme, v případě poškození provádíme úvodní fotodokumentaci. V případě poškození přijaté zásilky informujeme přepravce, případně pokud je poškozený obal, na místě sepíšeme reklamační protokol. V případě, že dopravce v rámci reklamačního řízení rozhodne v neprospěch zákazníka z důvodu nedostatečné kvality zabalení a zvolené výplně, naše společnost Compík s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za tyto škody. Toto se týká pouze zásilek přijatých, nikoliv zásilek zaslaných od nás k zákazníkovi.

 

POSTUP, JAK SPRÁVĚ ZABALIT ZÁSILKU - ČTĚTE POZORNĚ

 

UPOZORŇUJEME, ŽE NERUČÍME ZA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ OD ZÁKAZNÍKA K NÁM, NEDOSTATEČNĚ A NEVHODNĚ ZABALENÉ ZÁSILKY NEBUDOU OD KURÝRA PŘIJATY. 

U herních počítačů s grafickou kartou Nvidia RTX řady či jinou velkou a tedy těžkou grafickou kartou důrazně doporučujeme vložit bublinkové výplně i do vnitřní části PC kolem grafické karty, aby nedošlo k vytržení grafické karty ze základní desky a poškození vnitřní části počítače.

 


2) Zboží k nám na reklamaci zašlete vlastní dopravou (Česká pošta, apod.)

V případě, že nevyužijete náš svoz na reklamaci, vždy k PC přiložte předvyplněný Reklamační protokol s číslem faktury nebo číslem objednávky a popisem závady + zpáteční adresou a telefonním kontaktem (případně nám vše zašlete v elektronické podobě emailem). Ke zboží doporučujeme přiložit kopii faktury s uvedením čísla objednávky. Taktéž platí povinnost zboží řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde:

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

Řádně zabalené zboží zašlete na adresu:

Compík s. r. o. - REKLAMACE

Na Jihu 524

506 01  Jičín

 


3) PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout. Taktéž společně s vyplněným Reklamačním protokolem a uvedením čísla objednávky (faktury).


 

Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.

ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!

TAKTO NA REKLAMACI NE :