OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení kurýrem DPD - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Počítače
 

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej na naší provozovnu.

Po odeslání požadavku budete námi kontaktováni a budou vám sděleny veškeré potřebné informace.

 

V případě oprávněné reklamace je přeprava k nám a zpět ZDARMA, více informací naleznete v Reklamačním řádu.

V případě objednávky svozu na opravu (mimo reklamaci) účtujeme minimální část nákladů na přepravu (služba DPD sběrný balík, DPD private balík). Účtujeme v průměru pouze 70% vzniklých nákladů na přepravu u DPD, které nám při přepravě balíku s PC u přepravce vzniknou.

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady).

 

Jak postupovat:

- produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč.

- zboží je nutno řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě (často k nám dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky)

- balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr DPD a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou

- doporučujeme balík popsat slovy "KŘEHKÉ", apod. (ale kurýr si taktéž přiveze etiketu KŘEHKÉ).

- záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškozený operační systém, apod.), pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci.

Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.

ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!

TAKTO NA REKLAMACI SKUTEČNĚ NE !! :

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.