OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení kurýrem DPD - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Počítače
 

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej na naší provozovnu.

 

 

důležité informace k uplatnění reklamace:

 

1) V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.

2) Společně se zbožím k nám zašlete kopii faktury (číslo faktury nebo číslo objednávky postačí) a vždy uveďte popis závady do objednávky svozu na reklamaci. V případě, že nevyužijete náš svoz na reklamaci, vždy k PC přiložte předvyplněný Reklamační protokol s popisem závady a zpáteční adresou a telefonním kontaktem. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde:

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

reklamace-navod

3) PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně !!) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout.

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). V případě svozu na opravu účtujeme pouze část nákladů vzniklých přepravou u DPD, zpravidla 300 Kč s DPH za dopravu k nám a zpět (2 x 150 Kč).

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často "rozhozené" nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.). V tom případě je svoz taktéž účtován.

Zboží na reklamaci je nutné opravdu řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. I přes naše upozornění nám často dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky.

V případě, že nebude v objednávce svozu na reklamaci uveden popis závady, nebude svoz realizován. Je potřeba vědět, z jakého důvodu k nám PC dorazilo.

 

Adresa pro zaslání zboží na reklamaci (pokud nevyužijete svoz od nás):

Compík s. r. o. - REKLAMACE

Na Jihu 524

506 01  Jičín

 

- produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit samozřejmě nic nebudete.

- zboží je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě (často k nám dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky)

- balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr DPD a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou

- doporučujeme balík popsat slovy "KŘEHKÉ", apod.

- záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškozený operační systém, apod.), pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci.

Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.

ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!

TAKTO NA REKLAMACI SKUTEČNĚ NE !! :

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.