Popis
Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).
Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej na naší provozovnu.
důležité informace k uplatnění reklamace:
V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.
Možnosti vyřízení reklamace:
1) Využití námi nabízeného svozu DPD ZDARMA v případě reklamace (doporučujeme)
Při objednání svozu na eshopu do poznámky v objednávce vždy uveďte popis závady + číslo objednávky (nebo číslo faktury) zakoupeného zboží.
V případě, že nebude v objednávce svozu na reklamaci uveden popis závady nebo číslo objednávky (faktury), nebude svoz realizován. Je potřeba vědět, z jakého důvodu k nám PC dorazilo a o jaké zboží se jedná.

SVOZ DPD KURÝRA LZE OBJEDNAT PO KLIKNUTÍ NA ODKAZ:
OBJEDNÁVKA SVOZU na REKLAMACI
Zboží je nutné řádně zabalit, balík není nutné popisovat adresami - kurýr si přiveze etiketu s dodací adresou a etiketu KŘEHKÉ !!
Balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr DPD a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou.
Produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit v případě oprávněné reklamace samozřejmě nic nebudete.
+ čtěte níže důležité doplňující informace
2) Zboží k nám na reklamaci zašlete vlastní dopravou (Česká pošta, apod.)
V případě, že nevyužijete náš svoz na reklamaci, vždy k PC přiložte předvyplněný Reklamační protokol s popisem závady a zpáteční adresou a telefonním kontaktem. Dále pak kopii faktury nebo uvedení čísla objednávky či faktury. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde:
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Řádně zabalené zboží zašlete na adresu:
Compík s. r. o. - REKLAMACE
Na Jihu 524
506 01 Jičín
+ čtěte níže důležité doplňující informace
PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně !!) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout. Taktéž společně s vyplněným Reklamačním protokolem a uvedením čísla objednávky (faktury).
DŮLEŽITÉ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:
Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). V případě svozu na opravu účtujeme pouze část nákladů vzniklých přepravou u DPD, zpravidla 300 Kč s DPH za dopravu k nám a zpět (2 x 150 Kč). Před zasláním zboží na reklamaci doporučujeme provést zálohu dat, za případnou ztrátu neručíme.
Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často "rozhozené" nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.).
Zboží na reklamaci (opravu) je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. I přes naše opakované upozornění nám stále zákazníci zasílají velmi nevhodně a nedostatečně zabalené zásilky (PC volně v krabici bez výplní, apod.). V takovém případě nemůžeme zaručit kladné vyřízení reklamace na poškozeném balíku u přepravce DPD a pochopitelně ani my nemůžeme uznat reklamaci na reklamovaném zboží, pokud je poškozeno přepravou.
UPOZORŇUJEME, ŽE NEODPOVÍDÁME ZA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ !! Natož, pokud je často velmi nedostatečně zabalené.
Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.
ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!
TAKTO NA REKLAMACI SKUTEČNĚ NE !! :
