OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI nebo SERVIS

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení kurýrem DPD - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě servisu je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu Zvolte variantu SVOZREKLAMACE SVOZSERVIS
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Servis a opravy počítačů
 

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce DPD a přiveze jej do našeho servisního střediska.

Po odeslání požadavku budete námi kontaktováni a budou vám sděleny veškeré potřebné informace.

 

V případě oprávněné reklamace je přeprava k nám a zpět ZDARMA, více informací naleznete v Reklamačním řádu.

V případě objednávky svozu na servis (mimo reklamaci) účtujeme minimální část nákladů na přepravu (služba DPD sběrný balík, DPD private balík). Účtujeme v průměru pouze 70% vzniklých nákladů na přepravu u DPD, které nám při přepravě balíku s PC u přepravce vzniknou.

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na servis, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady).

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.