Nenechte si ujít! K Vašemu novému počítači dostanete PC HRU jako DÁREK - POUZE NYNÍ!

KE KAŽDÉMU HERNÍMU POČÍTAČI ZDARMA WINDOWS 11 nebo WINDOWS 10 | Nevíte si rady s výběrem PC? Sdělte nám cenovou relaci a rádi pomůžeme vybrat to nejlepší.

FOTOGALERIE našich hotových herních počítačů: Klikněte ZDE

| Email: Po–Ne 07:00-22:00, i o svátcích |

Vážení zákazníci, z důvodu značného vytížení a počtu objednávek před Vánoci se doba dodání bohužel prodlužuje, zboží expedujeme do 7 dnů od objednání. Moc děkujeme za pochopení a trpělivost. *** DO VÁNOC JEŠTĚ STÍHÁME ***

OBJEDNÁVKA SVOZU NA REKLAMACI

1 hodnocení
 
 

Objednat svoz zařízení (počítače) kurýrem PPL - v případě reklamace je zdarma (vady hardwaru), v případě opravy je svoz účtován.

Zvolte variantu svozu

Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Druh svozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Cena 0,83 Kč 247,93 Kč od 0,83 Kč bez DPH
1 Kč 300 Kč od 1 Kč    
Kód produktu SVOZREKLAMACE SVOZOPRAVA Zvolte variantu
Značka Compik
Webová stránka značky compik.cz
Kategorie Monitory
 

Objednejte svoz Vašeho NEFUNKČNÍHO POČÍTAČE pohodlně odkudkoliv (platí po celé ČR).

Pro váš poškozený počítač přijede náš smluvní dopravce PPL a přiveze jej na naší provozovnu.

OBJEDNÁNÍM TOHOTO PRODUKTU SOUHLASÍTE S PODMÍNKAMI PŘEPRAVY, KTERÉ JSOU ZDE UVEDENY !!

 

důležité informace k uplatnění reklamace:

 

V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, buď emailem nebo telefonicky. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu. 

 

DŮLEŽITÉ:  Při objednání svozu na eshopu do poznámky pro prodejce vždy uveďte popis závady + číslo objednávky (nebo číslo faktury) zakoupeného počítače.

Bez tohoto nebude svoz akceptován.

 

Zboží je nutné řádně zabalit, balík není nutné popisovat adresami - kurýr si přiveze etiketu s dodací adresou.

V případě reklamace zařízení (počítače, notebooky), které vyžadují účet čí ověření pro vstup do zařízení, je nutné vyresetovat do továrního nastavení, za ztrátu dat během reklamačního procesu v zařízení nezodpovídáme, doporučujeme tedy veškerá data přes zasláním na reklamaci zálohovat.

 

POSTUP, JAK SPRÁVĚ ZABALIT ZÁSILKU - ČTĚTE POZORNĚ !!

Balík si následující pracovní den od Vás vyzvedne kurýr PPL a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou. 

Produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. V případě oprávněné reklamace zboží (hardwaru) samozřejmě nic platit nebudete. 

DŮLEŽITÉ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware. V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). Před zasláním zboží na reklamaci doporučujeme provést zálohu dat, za případnou ztrátu neručíme.

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. "rozladěné" nastavení BIOS setupu, apod.).

Zboží na reklamaci (opravu) je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. Každá zásilka musí obsahovat adekvátní výplně a deformační zóny. I přes naše opakované upozornění nám stále zákazníci zasílají velmi nevhodně a nedostatečně zabalené zásilky (PC volně v krabici bez výplní, apod). V takovém případě nemůžeme zaručit kladné vyřízení reklamace na poškozeném balíku u přepravce a pochopitelně ani my nemůžeme uznat reklamaci na reklamovaném zboží, pokud je poškozeno přepravou.

Dle podmínek přepravce musí být balení robustní tak, aby zboží nebylo poškozeno při pádu z výšky 120 centimetrů z pásu logistického centra.

Veškeré zásilky po přijetí od přepravce řádně zkontrolujeme, v případě poškození provádíme úvodní fotodokumentaci. V případě poškození přijaté zásilky informujeme přepravce, případně pokud je poškozený obal, na místě sepíšeme reklamační protokol. V případě, že dopravce v rámci reklamačního řízení rozhodne v neprospěch zákazníka z důvodu nedostatečné kvality zabalení a zvolené výplně, naše společnost Compík s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za tyto škody. Toto se týká pouze zásilek přijatých, nikoliv zásilek zaslaných od nás k zákazníkovi.

UPOZORŇUJEME, ŽE NERUČÍME ZA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ OD ZÁKAZNÍKA K NÁM, NEDOSTATEČNĚ A NEVHODNĚ ZABALENÉ ZÁSILKY NEBUDOU OD KURÝRA PŘIJATY. 

U herních počítačů s grafickou kartou Nvidia RTX řady či jinou velkou a tedy těžkou grafickou kartou doporučujeme vložit bublinkové výplně i do vnitřní části PC kolem grafické karty, aby nedošlo k vytržení grafické karty ze základní desky a poškození vnitřní části počítače.

 

Výrobky, na které se vztahuje právo na uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady, popisem závady a včetně původních součástí balení.

ZBOŽÍ ZASÍLEJTE ŘÁDNĚ ZABALENÉ (aby nedošlo k jeho poškození při přepravě) a OČIŠTĚNÉ (týká se hlavně PC sestav) !!

TAKTO NA REKLAMACI NE :

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: